Tuesday, December 3, 2013

My first fashion show!!!

Nakon čitavog meseca bez i jednog posta, napokon mogu da vam prikažem šta je to okupiralo moje vreme i zbog čega nisam postovala.

Neki od vas znaju, neki možda i ne, da Niš ima svoj Fashion week. U okviru istog se svake godine održava i takmičarski deo dizajnera-za koji sam se ja prijavila. Tako da, eto, to je razlog zbog kog nisam postovala, to je razlog zbog kog nisam posećivala ni vaše blogove. Izradila sam mnoštvo skica, od kojih sam odabrala 4 i zatim se bacila na odabir tkanina, te na izradu samih haljina.

Koliko god veliki bio, Niš je ipak mali-ako ga merimo mogućnostima za nabavku tkanina. Uz sve to, uspela sam i da pocepam jednu kompletno završenu haljinu, te sam samo sebi otežala dovoljno zahtevan posao. No, sve to pada u vodu, jer sam na kraju bila i više nego zadovoljna (iako nisam osvojila nikakvu "nagradu")!

Ostatak fotografija možete naći ovde ili ovde.

Na kraju, ostalo je samo da čujem vaše utiske, pa, znate šta vam je činiti!  Hvala unapred, svaki komentar je dobrodošao!










video

After a month and no posts, finally I can show what I was ocuppied with.
Some of you might know that Nis has its Fashion week. Within it, there is a competition of junior designers-which I applied for. So there it is. The reason me not posting and not checking out your blogs.
I made a lot of sketches, and after that, picked out 4 dresses to sew. Finally, altought I haven`t won any prize, I am completly satisfied with all of it, sketches, dresses, show...

More photos you can find here or here.

Now, what I want to hear is, how do you like them? Any type of comments are appreciated, thanks in advance!




Do sledećeg posta,
Until the next post,

Nina`s Fashion Show

86 comments :

  1. Draga Nina, čestitke, bilo je odlično :*

    ReplyDelete
  2. Svaka cast! Bas si me odusevila.. :)

    ReplyDelete
  3. Cestitam draga moja!!!!! Samo napred!

    ReplyDelete
  4. Go, girl, go! Tako mi je žao što, i pored planiranja, nisam uspela da dođem. Ali znam da su moji favoriti plava i roze :) Samo nastavi i naredne godine, ihaaaaj :D

    ReplyDelete
  5. Čestitam Nina!!!! Moj favorit je kombinacija peplum topa i ljubicaste suknje, snazan, a opet suptilan kontrast!!! Samo napred!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala T.! Hvala puno, zaista! To je haljina, just so you know ;-)

      Delete
  6. Čestitam i samo tako nastavi!! :))
    Kako ti lijepo skice izgledaju :)

    ReplyDelete
  7. Ja sam vec svoje rekla a ovde mogu samo da napisem svaka cast i samo napred :))

    ReplyDelete
  8. Prelepo,sve pohvale :) cestitamo draga :) :*
    moji favoriti su prva i treca kombinacija :)

    ReplyDelete
  9. Pa cestitam ! :-)
    Divne slike, a moj favorit je definitivno haljina sa dugmicima ! ^_^
    xoxo

    Novi post :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2013/12/pink-beanie.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, ta haljina je i meni posebno draga i najvise vremena i truda sam ulozila upravo u nju!

      Delete
  10. What an amazing show. Love the collection!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    ReplyDelete
  11. wow!!! i love all these clothes :D this collection is so colourful and fresh :Di'm following you too baby :D thanks for being one of my followers!!! fashion blog miriam stella

    ReplyDelete
  12. Boze, ZASTO si ti napisala kod mene da te snitovi zbunjuju?? A ti na Fashion week-u. Bravo! Sve najbolje! I Beograd je mali sto se tice materijala, mogu misliti Nis..nije nam lako. U svakom slucaju, drago mi je zbog tebe i samo nastavi. Dopada mi se ovaj produzeni peplum (narandzasta bluzica), bas mi se dopada, imacu u vidu, mnogo je interesantnije od obicnog. Bravissimo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, koliko god to cudno zvucalo, ja ne radim po snitovima... Mozda zato sto sam samouk, nemam pojma, nikad ih nisam volela, ja jednostavno uzmem makaze i to je to!
      Hvala ti puno za lepe reci! :-* Btw, to je haljina u pitanju ;-)

      Delete
  13. Congrats Nina.... you are very talented!!!
    Have a lovely day doll!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    ReplyDelete
  14. looks so fun!

    http://britishmermaid.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. Great outfit post dear. Anyway, I did a little year ender reader survey on the blog. Hope you can answer. :))

    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    ReplyDelete
    Replies
    1. It`s about a fashion show, btw ;-) I`ll check it out!

      Delete
  16. Zdravo Nina! Pre svega sve čestitke! Jako mi je drago kada pronadjem blog svoje sugrađanke a još više kada je ovakav post u pitanju! Divna je kolekcija! A što se tiče Niškog Fashion week-a mislim da zaslužuje malo više medijskog prostora i malo bolju organizaciju! Žao mi je što nisam znala kada se odigrala naša nedelja mode jer bih je svakako posetila! Tebi svaka čast, kako na hrabrosti da kao samouka nastupiš i mlada napraviš svoju reviju a isto tako na prelepim haljinama! Bravo! Pratim te!!!

    Puno pozdrava!

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caos Mico! Hvala ti puno, zaista mi je drago da ti se svidja!
      Sto se tise FW-a, apsolutno se slazem, narocito sada kada sam bila sa druge strane, da se tako izrazim...
      Pratim i ja tebe! :-*

      Delete
  17. Divno, cestitam! :) Ja tebe vec pratim na GFC, pratis me nazad? x

    ReplyDelete
  18. Nice post and photos! Love the dress!

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    ReplyDelete
  19. Following your amazing blog.

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    ReplyDelete
  20. Divno.Samo napred.
    Rad, trud i talenat se uvek i te kako isplati!! <3

    ReplyDelete
  21. Odlično! Svaka čast i samo napred :)
    Meni se dopada :)
    http://marinamarry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. woooooooooow...fantastic dress dear...wonderful fashion show...very compliments :D
    i follow you now via gfc, g+, twitter, fb, bloglovin
    kisses
    METAMORPHOSE CONCEPT

    ReplyDelete
  23. Congrats for visiting the first fashion show! I'm sure you've had a wonderful evening with lots of amazing memories <3 ... By the way - love the first dress! - Liebe Grüße aus Wien,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not only visiting, but pressenting my collection on it! Thanks ;-)

      Delete
  24. Wooow Nina! Pa ovo je sjajno! Ne poznajem te licno ali mogu samo da kazem: Ponosna sam na tebe!! Samo tako nastavi!!!

    Cmok,
    Amadeus On The Catwalk

    ReplyDelete
  25. Hi, you have wonderful blog and great post, did we follow each other already? if not, would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN, please let me know so I can follow you back! thank you.

    xoxo, J
    www.love-joice.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi dear, thank you so much! I am following you now! :-*

      Delete
  26. omg!♥ congrats! the show looks amazing!:) lovely dresses! I follow you on bloglovin,google+ and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    ReplyDelete
  27. Great post!

    http://vysniubomba.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. awesome post dear .love the looks
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses

    ReplyDelete
  29. Cestitam!
    Stvarno veliki korak u tvojoj karijeri :)))

    ReplyDelete
  30. GOOOOO YOU! How super exciting :):)

    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    ReplyDelete
  31. Oustanding and so beautiful. My favourite dress is definitely the orange and purple. It is perfect in every way. I also adore the dress with the black tulle skirt and the colourful bodice.

    ReplyDelete
  32. such pretty colors my gosh

    http://islandchic77.com/

    ReplyDelete
  33. fashion shows are always a great experience!!I love it!
    paolasophia.blogspot.it

    ReplyDelete
  34. These are so cute! I love the fit on all of them! And that's so cool that you applied for the competition!

    ReplyDelete
  35. Great post! Great fashion! Although you did not win, it was a great experience! Well done! Love your sketches. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks dear, it realy means a lot!

      SUre, let`s do it!

      Delete
  36. jaooo savrseno! cestitam ti :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete